Dag 21 - Oslo

20 juli 2016 - Oslo, Noorwegen

Voor vandaag hebben we een dagpas openbaar vervoer gekocht en kruizen de hele stad door. We zijn naar het beeldenmuseum geweest van Vigestad met een schitterend park erbij. En we zijn naar de skischans geweest van de olympische spelen. Dit is echt hoog. Natuurlijk genoten van het mooie weer en heerlijk op terrasje en in het park gezeten. 's Avonds hebben we in de haven van Oslo gegeten.

Donderdag gaan we naar de boot en varen we naar Kiel. Morgenavond zullen we thuis zijn. Voorbij de mooie vakantie.

1. Yvonne:
    21 juli 2016
    Ha Raymond,

Mooie reis/mooie foto's en wat is het omgevlogen.

Goede terugreis gewenst en tot ergens volgende week :-). Voor jou :-(

Groetjes, Yvonne
  2. Aria vd Stelt:
    21 juli 2016
    Mooie vacantie ,leuke foto's ,geniet nog even hier toch te warm.Veilige reis terug naar huis Groetjes Aria/Joh.Leuk om jullie zo te volgen.
  3. Adrie en Leny:
    Leuk hoor om jullie te volgen mooie foto's.en voor de terug weg een goede reis. Gr. Leny en Adrie